5060231506 |
Intercanvi d'experiències metodològiques al cicle inicial |
2017-2018 |
Seminari. Educació Primària |
|
|
|
24/10/2017 - 22/5/2018 (30 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
CRP del Pla de l'Estany |
|
Alfons XII, 159, 2n A (Banyoles)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Pla de l'Estany
|
| |
|
ESC La Vall del Terri (Cornellà del Terri) |
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
12/09/2017 - 26/09/2017 |
|
DATA INICI PROVISIONAL |
| |
Descripció i Metodologia: |
El seminari vol ser un espai de formació, de treball i d'intercanvi de bones pràctiques educatives que ens permeti millorar la pràctica docent, reflexionar sobre la metodologia emparada dins l'aula i propiciar activitats competencials dins les diferents àrees.
A partir de visitar escoles innovadores, intentar anar fent canvis en la metodologia actual a les nostres aules.
|
| |
Objectius |
Conèixer bones pràctiques a l'educació Primària, sobretot a Cicle Inicial, a partir d'experiències d'altres professionals i centres educatius considerats innovadors.
|
| |
Continguts |
Planificació de les visites a diferents centres i una presentació de la visita realitzada i posterior debat pedagògic.
Intercanvi d'experiències.
|
| |
Observacions |
Dimarts
|
| |
Formador/a |
Maria Angels Carandell Poch i Maria Xargaio Teixidor.
|
| |
Avaluació |
Una part de les hores del seminari es dediquen a l'elaboració d'activitats que es duran a la pràctica amb l'avaluació corresponent.
|
| |
Requisits de certificació |
Grau d'implicació i satisfacció dels assistents al seminari
80% d'assitència.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres de Cicle Inicial de la comarca del Pla de l'Estany.
|
| |
E-mail |
crp-pladelestany@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
24/10/2017 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 7 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 8 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 9 |
dimarts |
08/05/2018 |
1700 |
1900 |
Sessió 10 |
dimarts |
22/05/2018 |
1700 |
1900 |
|
| |